Van telefooncel naar slim omgaan met social media

07 june 2013
Bussum

Mediaspecialist Sigrid van der Hoeven spijkerde leerlingen van het Willem de Zwijgercollege, het Vituscollege en het Goois Lyceum bij over het onderwerp van deze presentatie. The Spot op het Wilhelminaplantsoen was de gastheer.

'Het ging er levendig aan toe, maar dat was ook de bedoeling: interactie tussen presentator en publiek', zo meldt Marjan Dunselman, namens kunstenaarsvereniging Stichting Artes. 'De jeugd is weer een stukje wijzer geworden, zij is gewezen op de valkuilen op het internet, maar ook vooral gestimuleerd om gebruik te maken van de nieuwste vormen van communicatie, waar iedereen die een baan zoekt en elke ondernemer in deze tijd gebruik van zou moeten maken.

CEL9 duurt één jaar. In deze 365 dagen verzorgt Artes tal van activiteiten die te maken hebben met het thema communicatie. Deze presentatie was de eerste in een reeks. In juli en augustus kan men wandelingen van de Historische Kring vanaf beide NS-stations naar CEL9 naast het gemeentehuis van Bussum maken.

Meer informatie is te vinden op www.artesbususm.nl.