De informatie op deze pagina wordt u aangeboden in samenwerking met

'Burgerplatform' Winkelcentrum Heksenwiel wil meer inzicht in wensen van klanten

Winkelcentrum Heksenwiel (Foto: Lars Hobma)
1 / 1
zoom out

BREDA - Burgerplatform Heksenwiel 2.0 neemt een enquête af om meer inzicht te krijgen in het winkelgedrag van omwonenden van winkelcentrum Heksenwiel in de Haagse Beemden. Ook wordt gevraagd wat voor soort winkels er ontbreken op het winkelcentrum.

Wat ooit begon als een noodkreet richting de gemeente Breda, DELA Vastgoed en DTZ Zadelhoff is uitgegroeid tot een buurtplatform met ruim 1600 likes op Facebook. Heksenwiel 2.0 is een burgerinitiatief dat is opgericht om ondernemers, klanten en omwonenden op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen op winkelcentrum Heksenwiel. Daarnaast brengt het platform regelmatig ideeën in om het winkelcentrum weer aantrekkelijk te maken.

Leegstand
Het winkelcentrum staat inmiddels bekend om de massale leegstand. Ruim 25 procent van het winkelvloeroppervlakte staat momenteel leeg. Voor veel ondernemers en wijkbewoners is de leegstand een doorn in het oog. Volgens DTZ Zadelhoff zijn er wel een aantal ondernemers van plan een winkel te openen op winkelcentrum Heksenwiel.

Enquête
Om inzicht te krijgen in het winkelgedrag van klanten neemt Heksenwiel 2.0 een enquête af. Deze enquête kun je volledig anoniem invullen en kost nog geen twee minuten van je tijd. De enquête is inmiddels meer dan 300 keer ingevuld. Met de resultaten wil Heksenwiel 2.0 een duidelijk beeld krijgen in het winkelgedrag. Daarnaast zullen ze de resultaten ook met DELA Vastgoed en de gemeenteraad bespreken.

Dit is een meeschrijfbericht. Meeschrijven op Breda Dichtbij? Maak een account aan en plaats eenvoudig artikelen en agendapunten.

Dit artikel is voor het laatst aangepast op: 31 oktober 2016


Reageer via Facebook
Plaats je eigen winkelnieuws
Facebook
Heb je nog geen account? Registreer
Wachtwoord vergeten? Klik hier